Pagrindinės mūsų prekės ženklo vertybės
Visoje savo veikloje vadovaujamės esminėmis mūsų prekės ženklo SULO vertybėmis.
Tvarus vystymasis
Uždaro ciklo aplinkosaugos sprendimai yra labai svarbūs, kai reikia atsakingai rūpintis aplinka. Mūsų vizija - iki minimumo sumažinti iškastinio kuro naudojimą. Siekdami šio tikslo, nuolat remiamės novatoriškais gamybos procesais, efektyvia gaminių geometrija ir perdirbamomis medžiagomis. SULO "Circular Eco" tvarumo proceso sėkmę atspindi tokie patvirtinimai kaip ekologinis ženklas "Blue Angel" Vokietijoje ir AFAQ sertifikatas už pavyzdinę žiedinę ekonomiką Prancūzijoje.
Socialinė atsakomybė
Grupės žmogiškasis kapitalas yra brangiausias mūsų turtas. Kiekvienas darbuotojas turi savo kompetencijos, įgūdžių ir energijos dalį, kuria atsako į mūsų klientų reikalavimus ir poreikius. SULO grupė yra ypač įsipareigojusi siekti Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslų: Padorus darbas ir ekonomikos augimas, lyčių lygybė ir gera sveikata bei gerovė.