Pagrindinės mūsų prekės ženklo vertybės

Visoje savo veikloje vadovaujamės esminėmis mūsų prekės ženklo SULO vertybėmis.

Kokybė

Įrodyta, kad esame patikimi, todėl neapsiribojame vien tik standartais, bet daugiausia dėmesio skiriame detalėms, kurios uždaro ciklą.

Inovacijos

Suvieniję kūrybiškumą įgyvendiname išmanius sprendimus, kaip surinkti atliekas prieš joms užteršiant mūsų planetą.

Tvarumas

Aktyviai imamės iššūkių, kad sukurtume tvaresnę ateitį sau ir ateities kartoms.

Tvarus vystymasis

Uždaro ciklo aplinkosaugos sprendimai yra labai svarbūs, kai reikia atsakingai rūpintis aplinka. Mūsų vizija - iki minimumo sumažinti iškastinio kuro naudojimą. Siekdami šio tikslo, nuolat remiamės novatoriškais gamybos procesais, efektyvia gaminių geometrija ir perdirbamomis medžiagomis. SULO "Circular Eco" tvarumo proceso sėkmę atspindi tokie patvirtinimai kaip ekologinis ženklas "Blue Angel" Vokietijoje ir AFAQ sertifikatas už pavyzdinę žiedinę ekonomiką Prancūzijoje.

Socialinė atsakomybė

Grupės žmogiškasis kapitalas yra brangiausias mūsų turtas. Kiekvienas darbuotojas turi savo kompetencijos, įgūdžių ir energijos dalį, kuria atsako į mūsų klientų reikalavimus ir poreikius. SULO grupė yra ypač įsipareigojusi siekti Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslų: Padorus darbas ir ekonomikos augimas, lyčių lygybė ir gera sveikata bei gerovė.

alt : External Link